مرحله نهایی مسابقات تیراندازی جام سپهبد‌های اخلاص نزاجا در اصفهان آغاز  شد

مرحله نهایی سومین دوره مسابقات تیراندازی  جام سپهبد های اخلاص نزاجا در اصفهان آغاز  شد
کد خبر: ۶۴۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹ - 30December 2023

مرحله نهایی مسابقات تیراندازی جام سپهبد‌های اخلاص نزاجا در اصفهان آغاز  شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرتبپ دوم «سیاوش میهن‌دوست» ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاحیه این مسابقات گفت: این مسابقات در راستای ارتقای توان رزمی کارکنان نزاجا و به منظور افزایش روحیه سلحشوری و ایجاد فضای رقابت و صمیمیت در بین یگان های نیروی زمینی قهرمان و محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می گردد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات ۱۳ تیم در قالب سه رشته توپخانه شامل «توپ ۱۵۵م‌م»، «توپ۱۲۲م‌م» و «توپ ۱۳۰م‌م» و دو رشته هوانیروز شامل «کبری نان تاو» و «امداد و نجات» به رقابت‌ پرداخته و نفرات برتر به مسابقات ارتش‌های جهان اعزام خواهند شد.

امیر میهن‌دوست افزود: این مسابقات به گونه طراحی شده است که آنچه که یک رزمنده در میدان رزم نیاز دارد تا بتواند دشمن را از پای در بیاورد را مورد ارزیابی قرار  می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: امروز تهدیدات کشور تغییر یافته است و  برابر این تغییرات سبک و روش آموزش های نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز تغییر یافته است.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری افزود: امروز تحرک و چابکی که در یگان های نیروی زمینی در راستای اجرای طرح های لبیک به وجود آمده باعث شده است تا دشمنان نتوانند کوچکترین تهدید و گزندی را برای جمهوری اسلامی ایران وارد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار